Målgruppe
Den erfarne sælger, som ved at det kræver kontinuerlig indsats at vinde kunderne. Det er til dig, der ønsker at gøre op med ”mere af det samme”- tankegangen, og for dig som ønsker at være partner med dine kunder fremfor at havne i ”prispresseren”.
Du får:
- Adgang til en fundamental ny måde at anskue og løse dine kundemøder på
- Flere effektive metoder som hver især kan noget forskellige, men sammen noget unikt
- Gennemgang af 4D-systemet, som gør dig skarpere på at sælge til alle dine kunder – og i de sager, hvor det hele er gået i stå
- Mulighed for at tiltrække nye kunder på en anden måde end blot gennem relationen
- Fastholdelse og udvikling af langvarige relationer via det som den enkelte kunde sætter pris på
Program
- 08.30: Ankomst/netværk
- 09.00: Foredrag for den erfarne sælger
- 10.00: Netværk
- 10.30: Tak for i dag
Oplægsholder – Nicolai Jacques Sørensen
Nicolai Jacques Sørensen har læst alle de bøger om salg, du ikke selv orker – danske og internationale – og selv forfattet en mursten af en fagbog om salg. Han har studeret MBA i Business Psychology, er uddannet Cand.merc. (organisation og strategi) fra Aalborg Universitet og har en fortid som officer af reserven.
Han har også været salgstræner i mere end 15 år og uddannet flere tusinde sælgere. Han tror på at enhver sælger skal udnytte sine unikke styrker, og derfor nytter det ikke noget at reducerer kompleksiteten i salg, til ”samtalens 5 faser”.
Nicolai er partner i konsulenthuset Sales Diversity Lab, der har udviklet en metode til systematisk at afsøge mulighederne i en given kundesag ud fra fire forskellige tilgange til at få succes med salg. I Sales Diversity Lab ønsker de grundlæggende at gøre op med ”mere- af-det-samme”-tankegangen, idet de tror på at flere perspektiver giver flere mulige handlinger.