"Få pengene i kassen, når krisen kradser" – virtuelt netværksmøde

Beskrivelse

This event has passed.

"Få pengene i kassen, når krisen kradser" – virtuelt netværksmøde

"Få pengene i kassen, når krisen kradser"

Når vi har penge på kontoen, har vi måske også råd til at udvise samfundssind, tilbyde kunderne henstand og tilbyde en fremstrakt hjælpende hånd. Har vi ikke råd, må vi først redde vores egen virksomhed, førend vi forsøger at redde andres virksomheder - (som informationen om "Iltmasken i flyet"). Hvordan er det lige med rykkerprocedurer og regler, hvis du er nødsaget til at få dit tilgodehavende inddraget via inkasso? Hvis din kunde bliver taget under konkursbehandlng, kræver det, at du får anmeldt dit tilgodehavende - og hvordan med det? Fristen for at få omdannet IVS'er til ApS'er er den 15. oktober 2021 alternativt tvangsopløses selskabet - hvad kan du gøre, når du har penge til gode?

Indhold

  • Hvad kræver inddragelse via Inkasso?
  • Hvordan håndteres anmeldelse ved konkurs?
  • Hvad kan jeg gøre, hvis kunden får tvangsopløst virksomheden (IVS)?
Advokat Søren V. Andreasen, Paragrafadvokaterne holder et oplæg og giver undervejs tips & råd. Der bliver også mulighed for at stille spørgsmål.

Program

  • Velkomst og programpræsentation v/erhvervschef Bente Nørgaard
  • Kort deltagerpræsentation med navn og virksomhed
  • Oplæg v/advokat Søren V. Andreasen, Paragrafadvokaterne
  • Inkasso, konkurs og tvangsopløsning
  • Regler og procedurer
  • Hvad kan du selv gøre? Hvad gør advokaten?
  • Håndtering og faldgruber
  • Spørgsmål "bordet rundt"
  • Afrunding
  • Kl. 9.30 tak for i dag
 

Målgruppen

For alle netværks- og PLUSmedlemmer. For medlemmer der overvejer at opgradere basispakken til netværkspakken samt potentielle nye medlemmer.

Om det praktiske

Hvis det er første gang, at du skal deltage på et virtuelt møde eller deltage på en ny platform, bliver du guidet med hands on. Tilmeld dig i tilmeldingsboksen ved at indtaste dine data. Du er først tilmeldt, når du modtager et kvitteringsprint. Inden mødet får du tilsendt en mail med info og et link lige til at “klikke på” – og så er du “på”. Når vi er kommet “på”, tager vi en snak om det praktiske og forløbet, så vi kommer godt i gang. Tilmelding senest den 6. april kl. 23.59 Ses vi? – spørgsmål bedes rettes til Pernille Juhl på tlf. 8696 7711 eller info@favrskoverhverv.dk

Tilmelding

Detaljer

Dato:

Tid:

Pris:

Arrangør

Telefon:

Mail:

Kontakt Favrskov Erhverv

Du er altid velkommen til at kontakte os. Ring til os på 86 96 77 11 eller send en mail til info@favrskoverhverv.dk. Du kan også udfylde formularen her, så kontakter vi dig snarest muligt.