Du ønsker at søge om tilskud til et kompetenceløft
TILSKUDSKRAV/KRITERIER
Der er en kort række kriterier, som din virksomhed skal leve op til for at få adgang til tilskuddet:
- Virksomheden skal have CVR. nr. eller P.nr. registreret i Favrskov Kommune
- Må maksimalt have 49 årsværk ansat
- Skal være i drift og må ikke være under afvikling
- Må ikke være helt eller delvist ejet af leverandørvirksomheden
- Kompetenceløftet skal afholdes i 2024
- Må ikke ejes af andre virksomheder, der ikke lever op til kriterierne (over 50% ejerandele)
- Skal være inden for følgende virksomhedsformer:
- Enkeltmandsvirksomhed
- Andelsselskab
- Interessentskab
- Kommanditselskab
- Aktieselskab
- Anpartsselskab
- Virksomheden har ikke tidligere fået tilsagn om tilskud i løbet af 2024
ANSØGNINGSPROCESSEN
- Du finder en leverandør og laver en aftale om hvilken ydelse du ønsker (se leverandørlisten).
- Du ansøger digitalt (her på siden).
- Du får tilsagn om tilskud på mail.
- Du modtager kompetenceløft fra leverandøren og betaler udgiften.
- Du laver en ny faktura fra dit CVR (inkludér fakturaen fra leverandøren som bilag) og sender til info@favrskoverhverv.dk
- Tilskuddet udbetales til dig/din virksomhed.
Kontakt Favrskov Erhverv
Du er altid velkommen til at kontakte os.
Ring til os på 86 96 77 11 eller send en mail til info@favrskoverhverv.dk.
Du kan også udfylde formularen her, så kontakter vi dig snarest muligt.