Favrskov Erhverv afholder tre ledelsesmøder i 2026.
Møderne består af et fagligt oplæg, efterfulgt af en netværksdel for virksomheder med mere end 10 medarbejdere.
Her arbejder vi i et fortroligt forum, hvor deltagelse indebærer engagement i fællesskabet og en seriøs tilgang til sparring og erfaringsudveksling.
Det første møde blev afholdt i maj, men du er stadig meget velkommen til at blive en del af netværket.